Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Strefa klienta
-
Jak złożyć zamówienia

Proces składania zamówień upraszamy do maximum. Wysyłasz tylko maila, a my wykonujemy resztę.
Zamówienia przyjmujemy drogą elektroniczną, poprzez pocztę e-mail.
Po uzyskaniu od nas wyceny wystarczy napisać maila na adres biuro@advertic.pl i w treści wiadomości podać:
1/ rodzaj produktu, ewentualnie jego nr
2/ ilość
3/ dane firmy z nr NIP
4/ adres dostawy
Można powołać się też na otrzymaną wcześniej wycenę.
Jeżeli zamówienie dotyczy produktów z Drukarni, to prosimy o dołączenie materiałów niezbędnych do przygotowania projektu graficznego lub załączyć gotowy projekt.
Jeżeli zamówienie dotyczy gadżetów i upominków reklamowych ze znakowaniem, to prosimy o dołączenie logo lub treści do znakowania.
Pliki o pojemności powyżej 20 MB prosimy przesyłać np. za pomocą Wetransfera.
Przed rozpoczęciem realizacji wysyłamy zawsze do akceptacji projekt graficzny lub wizualizację produktu.
To wszytko. My działamy, a Ty w spokoju oczekujesz na dostawę.